Přemýšlíte o věrnostním programu?

Máme řešení


4 základní prvky úspěšného věrnostního programu

Zvýšení prodeje? Uvedení nového výrobku na trh? Zvětšení podílu na trhu? Zlepšení zákaznických služeb? Posílení povědomí o Vaší značce?

Ať už si vytyčíte jakékoliv cíle, úspěšný věrnostní program musí splňovat následující 4 body:

Jednoduchost a srozumitelnost

V jednoduchosti je síla a mnoho rozličných cílů brání v soustředění se na výkon. Zákazník nesmí tápat ani se ztrácet – pokud bude jasně vědět, co po něm chcete a co mu nabízíte, je napůl vyhráno.

Dosažitelnost

Těžko dosažitelné cíle demotivují zákazníky a ve výsledku sníží jejich aktivní účast a zájem o věrnostní program. Nabízíme odměny napříč všemi strukturami zákazníků.

Správná motivace

Odměňovat významného zákazníka jednou ročně láhví vína nebo motivovat reklamní čepicí není jistě to pravé, co posune Váš byznys vpřed. Naše katalogy odměn stále doplňujeme novými položkami, které jsou trendy, neokoukané i velmi žádané.

Pravidelná komunikace

Pravidelně s účastníky komunikujeme a motivujeme je k utracení naspořených bodů.


Kontakty

Domluvte si schůzku

Naši specialisté na věrnostní programy jsou Vám plně k dispozici.
Domluvte si s námi schůzku, rádi za Vámi přijedeme a vše Vám předvedeme.